joi, 17 aprilie 2008

“Săpăligă” a scăpat de suspendare


Antrenorul principal al Farului, Ion Marin, îşi va conduce echipa de pe bancă la meciul de duminică, din deplasare, împotriva Daciei Mioveni, în etapa a 30-a Ligii I. Tehnicianul constănţean a fost audiat, ieri, la Comisia de Disciplină a FRF pentru declaraţiile făcute la adresa arbitrului Ionică Serea, după meciul FC Farul - Pandurii Tg. Jiu, din etapa a 25-a, pierdut de “rechini”, pe teren propriu, cu 1-2. “Am prezentat probele audio, de la conferinţa de presă, iar comisia a decis să nu ia nicio măsură împotriva mea”, a explicat “Săpăligă”. Oficialii federaţiei au hotărît că antrenorul Farului nu trebuie sancţionat, întrucît declaraţiile sale difereau faţă de cele ajunse la comisie. La Mioveni ar putea sta pe bancă şi Dinu Todoran, mijlocaşul constănţean urmînd să reia astăzi pregătirea, după trei zile de pauză cauzate de accidentarea suferită în disputa cu FC Vaslui.


Marius Nae vrea postul de mijlocaş central


Eroul meciului cu vasluienii, Marius Nae, speră că va juca mai mult pe postul de mijlocaş central după prestaţia din meciul de duminică. “Postul de mijlocaş stînga sau dreapta nu mă avantajează, mă simt mai în largul meu în centru. Am ajuns să mă bucur că se accidentează Todoran, care de altfel îmi este prieten, ca să pot şi eu să joc în locul lui, pe postul pe care m-am lansat. Cînd joc în centru dau pase bune, cum a fost cea de la golul lui Gerlem, din partida cu Vasluiul. Îmi place să îi pun în valoare pe cei din faţa mea, dar trebuie să ai şi cu cine să faci treabă, să ai cine să o bage în aţe”, a spus jucătorul Farului, adăugînd că obiectivul pentru partida de la Mioveni este măcar un rezultat de egalitate: “Nouă ne plac meciurile tari, mai ales în deplasare. Farului îi ajunge şi un punct, în vreme ce Mioveniul trebuie neapărat să bată, altfel sînt cam duşi din prima ligă”.

Sursa: Telegraf

Niciun comentariu: