miercuri, 16 aprilie 2008

Portarul Răzvan Stanca nu vrea să mai joace la Farul


Duminică, la Mioveni, „rechinii“ Farului îl vor avea adversar în poartă pe fostul lor coleg Răzvan Stanca, împrumutat la Dacia până la finele acestui campionat. Răzvan, care spune că va evolua cu mare ambiţie, nu vrea să se mai întoarcă la Farul, după ce îi expiră împrumutul.

„Dacia - Farul este o partidă în care voi juca sub o presiune suplimentară, întrucât orice greşeală a mea poate fi interpretată, atâta timp cât eu sunt jucătorul Farului, dar evoluez la Mioveni. Pe de altă parte însă, poate fi şi un meci uşor pentru mine. Voi face tot ce voi putea pentru a apăra cât mai bine”, a declarat Răzvan Stanca.
Portarul de 28 de ani nu vrea să mai joace la Farul, după ce îi expiră împrumutul la Mioveni.
„Nu vreau să mă mai întorc la Farul sub nicio formă. Nu mi s-a dat nicio şansă. Deşi mai am un an de contract cu clubul constănţean, în vară voi cere să fiu lăsat să-mi caut echipă. Cred că am demonstrat, până acum, prin evoluţiile mele, care mi-au adus şi acea convocare la lotul naţional, că Farul a greşit că nu m-a luat deloc în calcul“, a mai spus Stanca.
Ion Marin, antrenorul principal al Farului, a spus însă că portarul nu va fi lăsat să plece.
„Într-adevăr, la un moment dat, la Farul erau trei portari de valori apropiate, Curcă, Vlas şi Stanca. Opţiunea antrenorului de atunci a fost să continue cu Vlas şi Curcă, iar pentru Stanca s-a găsit soluţia Dacia Mioveni. Contractul lui Răzvan cu Farul rămâne valabil şi nu îi dăm drumul sub nicio formă. Stanca are toate şansele să intre în lupta pentru postul de titular. Ne bucurăm că, prin evoluţiile sale de la Mioveni, ne-a dovedit că nu ne-am înşelat când i-am prelungit contractul. Dar, dacă a apărat bine la Dacia, nu înseamnă că va şi pleca de la Farul“, a spus „Săpăligă“, pentru „Cuget Liber“.

Sursa: CUget Liber

Niciun comentariu: